بازی های PC&ANDROID
سرگرمی و بازی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های PC&ANDROID و آدرس yasdownloader.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ شنبه 9 / 7 / 1392برچسب:, ] [ 8:9 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 4:55 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Crimson Road – بازی مبارزه با زامبی ها برای PC

دانلود بازی Crimson Road   بازی مبارزه با زامبی ها برای PC

 

دانلود بازی Crimson Road 

دانلود بازی مبارزه با زامبی ها با حجم کم برای PC

 

شما آخرین بازمانده از نسل انسان ها هستید ، و باید در بازی Crimson Road به تنهایی با اتومبیلی که در اختیار دارید جاده ی خون به راه بی اندازید ! تا بتوانید از دست زامبی ها فرار کنید . خوشبختانه اتومبیل شما یک وسیله ی ساده به شمار نمی آید و یک ماشین جنگی جیپ که مجهز به تجهیزات جنگی مثل موشک ، رگبار و برخی دیگر از امکانات جنگی دیگر به حساب می آید . جالب اینجاست که میتوانید تجهیزات خود را به مرور زمان پیشرفته تر کنید .

بازی Crimson Road  گرافیک خوبی هم دارد ، مراحل متنوع و زیبای بازی میتواند شما را ساعت ها سرگرم نمایید . در ابتدای بازی Crimson Road مراحل ساده ای را پیش رو دارید که برای آشنایی گیمر با نحوه کنترل ماشین و استفاده از تجهیزات برای نابودی دشمن می باشد ، ولی با پیشرفت در مراحل ، متوجه هیجان بیشتر و زیباتر شدن بازی خواهید شد . این بازی کم حجم دیدنی را به تمامی شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم .


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 4:52 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

بازی Plight of the Zombie یک بازی کم حجم و جدید با ترکیبی از سبک های فکری ، ماجرایی و استراتژیکی می باشد. سبک بازی Plight of the Zombie مقداری متفاوت از سایت بازی های است که تا به حال درباره زامبی ها دیده اید. شما بیشتر زامبی را یک شخصیت ترسناک که در پی کشتن نقش اول بازی است دیده اید ولی در بازی Plight of the Zombie شما زامبی های فقیر و گرسنه ای را خواهید دید که در پی بدبختی خود و پیدا کردن غذا هستند.

فکرتان را به کار بیندازید و به بازی گرفتاری زامبی قدم بگذارید. حس سیری ناپذیر انها و ارضا نشدن آنها از خوردن مغز انسان همه یک مخمصه بزرگ است زیرا شما در بازی Plight of the Zombie یک زامبی خواهید شد و بایست به دنبال مغز گشته و خود را سیر کنید. چندین شخصیت زامبی در بازی Plight of the Zombie موجود است. شما در این بازی یکی از شخصیت های زامبی موجود خواهید شد و در پی  غذای مورد علاقه یعنی مغز انسان می روید. شما هم اکنون می توانید بازی Plight of the Zombie  با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

امکانات در دسترس بازی Plight of the Zombie:

-       بیش از ۵۰ مرحله زیبا و صد البته خوشمزه در مقابل شما خواهد بود
-       کسب امتیاز و خوشگذرانی با سیر کردن زامبی بازی
-       دارا بودن فروشگاه اشتهای بازی با لوازم اضافه برای رفع گرسنگی
-       شخصیت های کاملا طبیعی و متحرک و طنزآمیز


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 4:6 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

دانلود بازی Constant C برای PC

 

دانلود بازی Constant C برای PC

دانلود بازی Constant C

دانلود بازی کم حجم فکری برای کامپیوتر

 

بازی Constant C یک بازی کم حجم فکری و جدید برای کامپیوتر می باشد . اکثر ما علاقه ی زیادی به تست های هوش و بازی های فکری داریم از این رو یکی از محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای و کنسول های گیم ، سبک فکری می باشند . بازی Constant C را که توسط شرکت International Games System CO تولید شده است ، متشکل از بازی و نوعی تست هوش است که در آن شما می توانید علاوه بر بازی و سرگرمی هوش خود را نیز بسنجید .

بازی Constant C متشکل از تعداد زیادی پازل و معماهای حل نشده است ، جایی که داستان آن شما را در نقش یک ربات و در یک ایستگاه فضایی قرار داده است ، زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . فضای تاریک و مرموز بازی باعث نمیشود که گرافیک زیبای آن را فراموش کنیم ، صدا گذاری و طراحی مراحل فوق العاده هستند و می توانیم به جرات بگوییم که شما با یک شاهکار روبرو هستید . پیشنهاد می کنیم بازی Constant C را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 3:49 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Zombie Murder – بازی کشتن زامبی ها برای PC

دانلود بازی Zombie Murder   بازی کشتن زامبی ها برای PC

 

دانلود بازی Zombie Murder برای PC

 

خودتان را برای یک مبارزه جانانه آماده کنید ، بازی Zombie Murder ، یکی از جذاب ترین بازی های اکشن در سبک زامبی کشی ! می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . سازنده ی بازی کمپانی معتبر Falco Software می باشد که با ساخت بازی های همچون Tanks USA نام خود را برسر زبان ها انداخت و حالا با ساخت بازی Zombie Murder Hell Arrives می خواهد خود را بیش از پیش معرفی نماید .


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 10:49 قبل از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Soldier vs Aliens برای PC

دانلود بازی Soldier vs Aliens برای PC

 

 دانلود بازی Soldier vs Aliens v1.01 برای PC

 

بازی Soldier vs Aliens یک بازی کم حجم ، اکشن و بسیار جالب می باشد. شما در بازی Soldier vs Aliens باید با موجودات عجیب و غریب به مبارزه بپردازید و حتی در بعضی از مراحل دوستانی برای این امر برای مبارزه با موجودات خیالی دارید. انواع اسلحه ها را در اختیار دارید، حتی نارنجک و … .

در بازی Soldier vs Aliens باید از موقعیت خود در مقابل این موجودات دفاع کنید آن هم با هر چه در اختیار دارید. این بازی دارای ۵۰ مرحله مختلف و متفاوت می باشد. در این بازی فقط یک کار باید انجام بدهید: هر چه را دیدید باید نابود کنید. شما هم اکنون می توانید بازی Soldier vs Aliens را با حجم کم برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 10:14 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Star Defender 4 v1.17 – بازی کم حجم و جذاب برای PC

دانلود بازی Star Defender 4 v1.17   بازی کم حجم و جذاب برای PC

 

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

 

امروز برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نسخه ی جدید بازی اکشن و زیبای محافظ کهکشان Star Defender 4 را برای PC آماده کرده ایم . محافظ کهکشان ، همانطور که از نامش مشخص است جنگی عظیم در خارج از این کره ی خاکی را روایت میکند ، جایی که شما انقدر قدرتمند شده اید که دشمنانتان با هم متحد شده و به سوی شما می آیند تا شما را نابود کنند . نکته ی جالب بازی Star Defender 4 این است که بازی از گرافیک بسیار خوبی بر خوردار است ، ولی با این حال بر روی رایانه های معمولی با کمترین امکانات سخت افزاری نیز قابل اجراست.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 7:36 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Push The Box v1.0 – بازی کم حجم و فکری برای PC

دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC

 

دانلود بازی Push The Box v1.0

 

بازی Push The Box یک بازی کم حجم و جدید در سبک بازی های فکری می باشد. بعد از استقبال خوب این بازی در پلتفرم آندروید حالا برای کامپیوتر منتشر شده است. در بازی Push The Box شما باید با هل دادن موانع سر راه خود خوک را نجات دهید و او را به مسیر خروجی هدایت کنید ! در بازی Push The Box گرگ بد شخصیت اصلی بازی یعنی خوک را اسیر کرده است و شما با برداشتن موانع برای آزادی و نجات خوک تلاش می کنید .


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 7:12 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Luxor 2 HD – بازی لوکسر برای PC

دانلود بازی Luxor 2 HD   بازی لوکسر برای PC

 

دانلود بازی Luxor 2 HD v12.11.05

دانلود بازی لوکسر جدید برای PC

 

بازی Luxor 2 HD بازی کم حجم و جدید لوکسرجزو محبوب ترین بازی ها میان کاربران می باشد. در بازی Luxor باید ۳ توپ همرنگ را در کنار یکدیگر قرار بدین تا نابود بشوند. این نسخه از بازی Luxor دارای کیفیت فوق العاده بالا HD و گرافیک سه بعدی می باشد. گیم پلی بازی لوکسر فوق العاده اعتیادآور است.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 7:11 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Beware Planet Earth – بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین

دانلود بازی Beware Planet Earth   بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین

 

دانلود بازی Beware Planet Earth

 

بازی Beware Planet Earth بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین یکی از جذاب ترین بازی های تولید شده برای کامپیوتر می باشد . در بازی استراتژیک دفاع از سیاره ی زمین ، شما مسئولیت سنگینی به عهده دارید ! باید به تنهایی در مقابل هجوم آدم فضایی ها ایستادگی کنید و آن ها را شکست دهید . بازی Beware Planet Earth گیم پلی فوق العاده اعتیاد آوری دارد و می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . محیط فانتزی ، مراحل جذاب و هیجان انگیز ، طراحی شخصیت های بازی و … به خوبی انجام شده اند و حس فوق العاده را به شما خواهند داد .


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 7:4 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Mortal Kombat 5 – بازی کم حجم مورتال کمبات ۵ برای PC

دانلود بازی Mortal Kombat 5   بازی کم حجم مورتال کمبات 5 برای PC

 

دانلود بازی Mortal Kombat 5 

دانلود بازی مورتال کمبات ۵ کم حجم برای PC

 

بازی Mortal Kombat 5 مورتال کمبات عنوان بازی شناخته شده و محبوبی است که در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای ، یکی از بهترین های تاریخ بازی های رایانه ای به حساب می آید . ما آخرین نسخه ی بازی Mortal Kombat را برای کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم . می دانیم که کمبات کار خود را از کنسول های قدیمی مانند میکرو و سگا شروع کرد و امروز با گرافیکی واقعی تر و بسیار حرفه ای تر از قبل ، وارد بازار می شود . اما نکته ی جالب بازی مورتال کمبات این است که کمبات سبک خود را رها نکرده و این یکی از ویژگی های برجسته ی این بازی زیباست .


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 2:13 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی ایرانی بازی با کلمات همراه با طنزهای فارسی

دانلود بازی ایرانی بازی با کلمات همراه با طنزهای فارسی

 

دانلود بازی ایرانی بازی با کلمات

 

بازی با کلمات نام بازی فکری و کم حجمی است که به صورت فلش و قابل اجرا بر روی سیستم های کامپیوتری طراحی شده است و برای اجرا نیاز به سخت افزار خاصی ندارد ، در این بازی ایرانی ، قرقیزخان شما را تا انتها همراهی خواهد کرد و با استفاده از جملات خنده داری برای تشویق و تنبیه شخص بازی کننده ، جذابیت خاصبی به بازی می بخشد .


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 2:2 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر

دانلود بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر

 دانلود بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر

 

بازی عصر حجر The Flintstones سگا برای کامپیوتر یکی از جذاب ترین بازی های کنسول قدیمی و دوست داشتنی ( سگا ) بوده است .  بازی عصر حجر سگا می تواند یادآور خاطرات کودکی ما و شما باشد . این بازی سبک شبیه به بازی محبوب قارچ خور دارد که در آن ، شخصیت های کارتون زیبای عصر حجر نیز حضور دارند . بازی The Flintstones در زمان تولید خود به یکی از محبوب ترین بازی های کنسول سگا تبدیل شده بود و به خاطر گیم پلی اعتیاد آور و استفاده از گرافیک فانتزی ، طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشت .


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 1:26 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد.(نظر یادتون نره!)
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 15252
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
داستان روزانه

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Online User